sobota, 25 czerwca 2016

Moja kolekcja butów.

Witajcie moi kochani.
Jak nie jedna kobieta mam w swojej szafie sporą kolekcję butów, z która chciałabym się podzielić.
Nie znajdziecie tutaj letnich sandałków, gdyż ostatnimi dniami moje sandałki postanowiły zakończyć swój żywot i jeszcze nie doszły nowe.
 Nudziakow szpilki z DeeZee, niestety nazwy już nie pamiętam. Wykonane z eko-zamszu. Na 9cm obcasie idealne do codziennego wyjścia. Zakupiłam je za ok 70zł.


 Moje ukochane błękitne Vansy. Noszę je prawie codziennie gdy nie jestem w pracy. Wygodne i wytrzymałe nawet z brytyjską pogodą. Zakupiłam je w Polsce w Selgrosie za 100zł.
Baletki z New Look. Moje codzienne płaskie buty, ubierane najcześciej gdy muszę gdzieś szybko wyjść i Vansy nie nadają się do tego co mam na sobie, Ich cena to ok. 40zł


Jedne z moich najstarszych botków/butów na obcacie. Zakupiłam je na DeeZee, gdy marka nie była jeszcze popularna. Są one na 12,5 cm obcasie z 3cm platformą. Mimo strasznych wysokości buty są niezwykle wygodne i nosiłam je w czasie polskich zim. Buty były zakupione z wyprzedaży za ok 70zł


Jeden z najnowszych zakupów z DeeZee, gdyż mają tylko tydzień. Jest to model Vanessa. Jest on na 9cm szpilce. Wykonany z eko zamszu. Bardzo podobny do pierwszych nudziaków. Cena to obecnie 79zł.


Kolejny zakup z DeeZee. Model PRECIOUS SUEDE. 11,5 cm obcas, wykonane z eko zamszu. Wygodne, miałam je ubrane podczas świątecznej imprezy w pracy. Cena to 99zł


Trapery z DeeZee. Zakupione na wyprzedaży za 60zł. Szare z niebieskimi wstawkami. Idealne na brytyjską jesień i zimę.


 Kobaltowe szpilki Lean on z DeeZee. Mają asymetryczne wycięcia, które niestety sprawiają, że but nie jest najwygodniejszy przy stopie z wyższym podbiciem. Mają 9.5cm obcacs. Wykonane są z eko zamszu. Cena to ok. 90zł


Trampki na koturnie. Zakupione parę lat temu w jedej z polskich sieciówek, niestety nie pamiętaj już w której. Buty wykonane z mieszanki materiału i ekoskóry. Wiązane+zapinane na rzepy. Ładnie wysmuklają nogę i są bardzo wygodne. Ich cena to ok. 60zł.


Botki Lasocki. Wykonane z miękkiej skóry. W odcieniu beżu. Cena to ok 200zł. Idealne na codzień wiosną i jesienią gdy nie jest zbyt zimno/ciepło.


Podobnie jak szarę szpilki buty te są nowością w mojej szafie. Wiązane wokól kostki/łydki. Na 10 cm obcasie, wykonane z ekozamszu. Marki DeeZee. Ich cena to ok 90zł


Baletki Venezia. Wykonane z lakierowanej skóry, serduszko wykonane jest z metalu. Ładne i wygodne. Zakupione w outlecie. Ich cena to ok 300zł jednak zakupiłam je za 150zł


Wysokie Vansy w panterkę. Zakupione w TK Maxx za ok 20 funtów. Niestety przy dłuższym chodzeniu obcierają pięty, dlatego preferuje standardowe modele Vans.


 Czarne klasyczne szpilki Lasocki. Mają ok 9cm obcas. Wykonane ze skóry. Jedne z moich ulubionych par. Ich cena to ok 200zł.

 Beżowe kozaki Lasocki, wykonane ze skóry. Mają już ok 5 lat i po za drobnymi wytarciami na czubach są dalej moim ulubionym zimowym obuwiem. Buty sięgają mniej więcej do połowy kolana. Ich cena to ok 300zł

 Szare kozaki z DeeZee. Wciągane, na grubym dość wysokim obcasie. Sięgają za kolano. Wiązane na udzie, dzięki czemu się nie zsuwają. Bardzo wygodne. Cena to ok 120zł


Pamiętajcie, że buty np. w DeeZee bardzo często objęte się wyprzedaża dlatego nie podaje dokładnych cen.
Osobiście uważam, że każda z nas w szafie powinna mieć przynajniem dwie pary lepszych skórzanych butów, które wytrzymają lata i nie wyjdą z mody, jak wiele modeli które posiadam ale nie pokazałam Wam ich tutaj, gdyż zostały w Polsce.

Dziś doszły moje pędzle Hakuro więc już nie długo powinno pojawić się pierwsze wrażenie



3 komentarze: